2014/01/02

Nowa Seria:)

Do Wszystkich zainteresowanych kosmetykami Firmy Nu Skin:) Chwilowo nie ma mnie w domu, więc nie piszę nowych postów. Ale jak już wcześniej wspomniałam seria Tru Face została przeze mnie już w całości przedstawiona. 4.1. 2014 pojawią się nowe informacje, pojawią się wiadomości dotyczące serii Nu Skin 180 st. Therapy System- SERDECZNIE ZAPRASZAM:) Posty pojawiać się będą w równych odstępach czasowych, tzn. co 3 dni:) Zainteresowanych zapraszam do przeglądania postów z najlepszym i przynajmniej dla mnie najważniejszym produktem Firmy Nu Skin. Mam tu na myśli urządzenie do galwanizacji skóry- Galvanic ageLOC SPA Nu Skin System II, który w połączeniu z kompatybilnymi żelami nie tylko przeciwdziała starzeniu się skóry, ale również dogłębnie oczyszcza, nawilża i witaminizuje pokłady skóry właściwej. Szersze informacje na temat urządzenia, sposobu wykonania zabiegu w ciszy Waszego domu, kiedy tylko macie na to ochotę, jak również informacje dotyczące żeli z innowacyjną formułą ageLOC, opatentowaną przez firmę Nu Skin znajdziecie na Blogu w postach początkowych z 11.2013r. SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z TĄ INNOWACYJNĄ METODĄ ODMŁADZANIA SKÓRY:)

2 komentarze:

  1. Dziękuję i nawzajem :)
    Czekamy na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a nowości- zgodnie z zapowiedzią- NADEJDĄ:)

      Usuń