2013/11/08

GALVANIC SPA

Tak, jak już wcześniej we wstępie napisałam chciałabym się z Wami podzielić, co około 2 lata temu tak bardzo mnie zachwyciło.
 Mniej więcej 2 lata temu zostałam zaproszona przez moją koleżankę na spotkanie w Eschborn, małej miejscowości niemieckiej leżącej  nie daleko Frankfurtu nad Menem. Powiedziała do mnie: „przyjedź, gdyż chciałabym Ci coś ciekawego pokazać, coś czego jeszcze nigdy nie widziałaś!”
 Przez kilka dni, można powiedzieć, że  „umierałam” wręcz z ciekawości, co ona takiego znalazła???

Nie wytrzymałam z ciekawości. Pojechałam do Eschborn.
I..., nie pomyliłam się. Było warto!!!

Zobaczyłam, jak działa jeden z najlepszych amerykańskich wynalazków do odmładzania, wynalazków, z którego korzystały, korzystają i będą korzystały Wielkie Amerykańskie Gwiazdy, takie jak np. Brad Pitt, George Clooney, Sharon Stone, Madonna czy Nicole Kidman.

 Poznałam GALVANIC SPA.


źródło: Internet



ageLOC Edition Nu Skin Galvanic SPA System II (źródło: Internet)


Zobaczyłam na własne oczy  jak działa to urządzenie i zachwyciłam się. Zobaczyłam, jak po nawet jednej sesji twarz osoby, na której urządzenie to było prezentowane, wygładziła się, odżywiła i rozpromieniła. Miałam wrażenie, że widzę całkiem nową osobę. Nie wierzyłam własnym oczom. 
Byłam ciekawa, co sprawiło taką odmianę skóry na twarzy tej kobiety?

Na odpowiedź nie musiałam długo czekać.  Zaraz, po tym fenomenalnym pokazie został przedstawiony i omówiony Galvanic SPA (urządzenie wysyłające prądy galwaniczne) i 2 preparaty, które są poprzez prądy galwaniczne wprowadzane do głębszych pokładów naszej skóry (do skóry właściwej) odżywiając ją, działając przeciwstarzeniowo, wygładzając powstające na naszej skórze w wyniku upływu czasu, zmarszczki. 


źródło: Internet

Produkty ageLOC Transformation (zwalczające podstawowe przyczyny procesu starzenia się, zapewniając skórze młody, zdrowy i pełen energii wygląd).


Szczegółowy opis produktów znajdziecie w kolejnych postach.
Tam znajdziecie wszystkie informacje odnośnie zamieszczonych w tym poście produktów.

Gdybyście mieli inne pytania- zapraszam do blogowania, odpowiem na każde zadane przez Was pytanie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz